لیست قیمت    |    اخذ نمایندگی    |    استخدام     |   ثبت نام در کلاس آموزشی

021-54941

info@rdsiran.com

راهکار مدیریت و ردیابی وسایل نقلیه

مدیریت و ردیابی وسیله نقلیه

در حوزه ی نظارت خودرویی، مدیریت و ردیابی وسایل نقلیه یکی از ملزومات سیستم می باشد. قابلیت هایی مانند مشخص نمودن مکان خودرو بر روی نقشه و یا خاموش/ روشن کردن و کنترل از راه دور، از جمله سرویس هایی است که سیستم نظارت خودرویی را بیش از پیش جالب می کند .

چالش های عملیاتی :

امنیت : هنگامی که سرقت در وسیله نقلیه اتفاق می افتد، سخت است که رفتار و چهره را از طریق ضبط تشخیص دهیم.

مدیریت شواهد : مدیریت مدارک و شواهد ویدئو دشوار است.

نگه داری : اغلب مشکلات تا زمانی که دستگاه مشکلی پیدا نکند پیدا نمیشوند. حتی کارکنان تعمیر و نگه داری می توانند بخش های از مشکل را حل کنند.

GDS (سیستم رویداد جهانی ) : نظارت بر رفتار رانندگی بد مانند: انحراف

جستجوی رویداد :گزارش براساس جستجوی شواهد ضبط سرعت، پیچیده و دشوار است.

قابلیت اطمینان : پس از قطع برق ناگهانی،  پایداری ضبط سخت می باشد.

راه حل سیستم نظارت تصویری MDVR-HD : 

سیستم حمل ونقل هوشمند استریمکس  یکی از رهبران بازار مدیریت ناوگان و مدیریت ردیابی وسایل نقلیه است، که می تواند با تمام وسایل تجاری و کارخانه تلفن همراه مناسب باشد. علاوه بر این دوربین مداربسته تلفن همراه استریمکس می تواند خطر تصادف را کاهش دهد و از افراد آسیب پذیر در جاده ها با به حداقل رساندن نقاط کور راننده محافظت نمایدو به رانندگان برای یک رانندگی مطمئن کمک کند.

نرم افزارcieba ll با قابلیت چهارعملکرد :

Streamax نشان دهنده لبه پیشرو در مدیریت ردیابی خودرو است.عملکرد اثبات شده در واحدکنترل هیئت مدیره و ضبط کننده های ویدیویی دیجیتالی، با نرم افزار انقلابی و تکنولوژی حمل ونقل هوشمند ITS برای ایجاد مدیریت ناوگان عالی ترکیب شده اند تا بتواند به نیاز های مدیران ناوگان و اپراتورهای خودرو در سراسر جهان پاسخ دهد.