لیست قیمت    |    اخذ نمایندگی    |    استخدام     |   ثبت نام در کلاس آموزشی

021-54941

info@rdsiran.com

معرفی برند AXTON

مقدمه ای بر شرکت AXTON

اکستون شرکتی است که محصولات خود را در قالب OEM روانه بازار می نماید این شرکت در حوزه نظارت تصویر به تمامی نیازهای کاربران اندیشیده است و راه حل های همه جانبه را برای مشتریان خود به ارمغان می آورد. محصولات اکستون همواره اصل کیفیت را در راستای مشتری مداری رعایت نموده است . اگر به دنبال محصولی هستید که با داشتن کیفیت قابل قبول و گارانتی شرکت ایمن تصویر امرتات همچنین دارای قیمت رقابتی نیز باشد، حتما برند Axton را انتخاب کنید . محصولات شرکت Axton کاملا بر مبنای کارایی طراحی شده اند و با وجود تنوع نه چندان بالای این محصولات، محصولاتی تقریبا برای تمام نیاز های سیستم های حفاظتی را پوشش داده است .

محصولات AXTON :

اکستون در حوزه نظارت تصویر و تجهیزات امنیتی  محصولات خود را در قالب دوربین مداربسته و انواع میکروفن و دستگاه های ضبط تصویر که در ادامه به معرفی برخی از آن ها خواهیم پرداخت .

دوربین مداربسته AXTON :

شرکت اکستون دوربین های  مداربسته مختلفی را برای کاربردهای مختلف تولید می نماید . این شرکت برای پوشش تمام نیاز مشتریان اقدام به عرضه دوربین های 4in1 با خروجی HDTVI-HDCVI-ANALOG-AHD نموده است . این دوربین ها در کیفیت های بالا مانند  4 و 5 مگاپیکسل طراحی و تولید شده اند، که خود گواهی بر اصل مشتری مداری و کیفیت بالای شرکت اکستون می باشد.

از سوی دیگر اکستون برای مشتریانی که نیاز به دوربین مداربسته تحت شبکه دارند نیز چاره ای اندیشیده و دوربین های تحت شبکه خود را روانه بازار کرده است . دوربین های  تحت  شبکه اکستون  سازگاری  بسیار  بالایی با  تجهیزات  تحت شبکه  داشته و همواره  مشتریان  از  دوربین های تحت شبکه اکستون رضایت کامل داشته اند.

دوربین های مداربسته AXTON :

دوربین های آنالوگ HD برند AXTON همگی 4IN1 بوده و دارای خروجی های HDTVI-HDCVI-AHD-ANALOG می باشد.
این دوربین ها سه سری 23 و 29 و 26 را شامل می شوند.

اولین سری این دوربین ها سری 23 دارای سلوشن SONY  323+V30E 2.4MP می باشد و در بقیه قطعات دوربین ها همگی از بهترین اجناس استفاده شده است.  و در این سری انواع کیس های دوربین دام و بالت وجود دارد. این سری دوربین ها پر فروش ترین سری دوربین های اکستون می باشد.

دوربین مداربسته AXTON سری 29 :

دومین  سری  این  دوربین ها سری 29 دارای سلوشن SONY 290+FH8550M 2.4MP که این سری دوربین ها دارای تکنولوژی WDR واقعی  120db می باشند. این سری دوربین ها در کیس های دام و بالت موجود است. تکنولوژی wdr واقعی با سنسور  سونی  باعث شده سری 29 برند AXTON  عملکرد بسیار  بالایی در شرایط نصب رو به نور و شرایط پلاک خوانی در شب داشته باشد.

دوربین مداربسته AXTON سری 26:

سومین سری این دوربین ها سری 26 دارای سلوشن SONY 326+FH8538M 5MP که این سری دوربین ها دارای سنسور 6 مگاپیکسل سونی  می باشند . این سری دوربین ها در کیس های دام و بالت موجود است.

سنسور  سونی  در  این سری  از خصوصیات منحصر به فرد می باشد . خروجی این دوربین ها در حالت TVI تا 5MP می باشد و در حالات دیگر 4MP

دستگاه های ضبط AXTON :

شرکت  اکستون با  عرضه  دستگاه های  XVR و NVR  در کیفیت های 1080N و 1080P و 4MP اکثر  نیازهای مشتریان  خود را برآورده نموده و نکته مهم این دستگاه ها پایداری  پشتیبانی  از سیستم  P2P سریع و همچنین قیمت بسیار مناسب، همواره اصل رضایت مندی مشتریان خود را در سر لوحه کار خود قرار داده است. شایان  ذکر است دستگاه های  اکستون از پردازنده های هایسیلیکون بهره می برند.

 

انواع دستگاه های XVR برند AXTON :

این دستگاه های در سری 1080N و 1080P و4MP تولید می شود. همه مدل ها قابلیت  پشتیبانی  AHD-HDCVI-HDTVI-IP-ANALOG را دارند. این سیستم ها بسیار  پایدار  و  STABLE می باشند و دارای سیستم P2P  قدرتمند و پر سرعتی هستند. از نظر قیمت این محصولات دارای قیمت بسیار پایینی بوده و در اصل جزو سری اقتصادی محصولات می باشند.
در  سری 4 مگاپیکسل فرمت ذخیره سازی H264+ می باشد که در ساعاتی حتی تا 70 درصد در مصرف هارد صرفه جویی ایجاد می کند. این دستگاه ها درحالت اتصال به دوربین های تحت شبکه از بیشتر برندهای تحت ONVIF پشتیبانی می کند و دغدغه ای در استفاده از آنها به عنوان NVR وجود ندارد.
توانایی پشتیبانی از دانگلهای wifi , 3g از قابلیتهای دیگر این دستگاه ها می باشد.

لوازم جانبی AXTON :

اکستون در تولید لوازم جانبی سیستم های امنیتی نیز اقدام نموده و محصولات بسیار با کیفیتی را روانه بازار نموده است برای مثال میکروفن های اکستون یکی از بهترین میکروفن های موجود در بازار به شماره می آیند که در پروژه های بزرگی مانند صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و شرکت همراه اول و …  نصب شده است .

نمایندگی ایران :

شرکت ایمن تصویر امرتات نماینده انحصاری محصولات اکستون در ایران می باشد .