لیست قیمت    |    اخذ نمایندگی    |    استخدام     |   ثبت نام در کلاس آموزشی

021-54941

info@rdsiran.com

تعرفه نصب دوربین مداربسته در سال 1402 :

قبل از اینکه هزینه نصب دوربین مداربسته برای کسب و کارتان و یا محل زندگیتان را محاسبه کنید باید این نکته را در نظر بگیرید که به طور کلی برآورد کردن قیمت نصب دوربین مدار بسته و جزئیاتی که شامل آن می شود به عوامل مختلفی بستگی دارد. که ما در ادامه در این مقاله به برخی از این عوامل اشاره خواهیم کرد.

نصب صحیح و استاندارد یکی از ارکان مهم بازار تخصصی سیستم های حفاظتی و دوربین مداربسته است. با توجه به نیاز روز افزون جامعه به سیستم های امنیتی و حفاظتی، جایگاه نصاب ها و تکنسین های دوربین مداربسته و حفاظت الکترونیک بیش از پیش مهم تر می شود.

عوامل تعیین کننده در تعیین هزینه نهایی پروژه دوربین مداربسته :

تعداد دوربین مداربسته: هرچه تعداد دوربین‌ها افزایش پیدا کند بسته به شرایطی که آن پروژه دارد در دستمزد نصب دوربین مداربسته تاثیر می گذارد.
نوع دوربین مداربسته: دوربین‌ها از نظر تکنولوژی ساخت و همچنین برند تولید کننده می‌تواند تأثیر زیادی بر قیمت نصب داشته باشد.
نوع محل و اجرای پروژه: اجرای پروژه در محیط‌های مختلف مانند صنعتی، منازل، مراکز درمانی، مراکز تجاری، آپارتمان، ویلا و … می‌تواند بر روی هزینه نصب دوربین تأثیر داشته باشد.
مسیر نصب کابل های دوربین: شرایطی که در زمان نصب برای کابل کشی و زیرساخت‌ها وجود دارد می‌تواند بر روی هزینه نصب تأثیر گذارد.
موقعیت جغرافیای محل: نصب و اجرای سیستم در خارج از شهر، یا در مناطقی که شرایط آن از نظر جغرافیایی سخت بوده، می‌تواند بر روی هزینه نصب تاثیر گذار باشد.

اجرت نصب دوربین مداربسته :

به طور کلی طبق مواردی که در بالا هم به آن اشاره شد هزینه و تعرفه نصب دوربین مداربسته به عوامل بسیاری بستگی دارد. در واقع این هزینه با توجه به اینکه ما از چه نوع دوربینی برای اجرا می خواهیم استفاده کنیم، و همچنین نوع کابل کشی و نیاز های مختلفی که وجود دارد تعیین می‌شود. قیمت تمام شده پروژه، بسته به انتخاب‌های کارفرما می‌تواند متفاوت باشد، به عنوان مثال انتخاب دوربین مداربسته wifi یا استفاده از دوربین های تحت شبکه یا آنالوگ و HD در هزینه نهایی آن تاثیرگذار خواهد بود. ما امروز در این مقاله نرخ تعرفه نصب دوربین مداربسته که از سوی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور منتشر و تصویب شده را در جدول زیر خدمتتان ارائه می دهیم.

نصب دوربین مداربسته

جدول تعرفه نصب دوربین مداربسته در سال 1402 :

 

ردیف عنوان خدمت واحد قیمت ریال
1 * نصب فیزیکی دوربین ثابت و تنظیم زاویه دید تا ارتفاع 3 متر دستگاه 4.735.000
2 ***نصب فیزیکی و تنظیم زوایا دوربین ثابت از هر نوع داخل ساختمانی (باالا تر از 3 متر- بابت هر متر اضافه) متر 1.190.000
3 **راه اندازی و تنظیمات نرم افزاری دوربین ثابت از هر نوع داخل ساختمانی (ازهر نوع) دستگاه 5.918.000
4 *نصب فیزیکی دوربین ثابت از هر نوع خارج ساختمانی (تا ارتفاع6متر) دستگاه 8.872.000
5 **راه اندازی و تنظیم دوربین ثابت ازهر نوع خارج ساختمانی (تا ارتفاع6متر) دستگاه 7.115.000
6 ***اضافه قیمت بابت نصب فیزیکی و تنظیمات دوربین ثابت از هر نوع در ارتفاع-بالاتر از3 متر-بابت هر متر اضافه متر 2.962.000
7 اضافه قیمت بابت نصب دوربین مداربسته به صورت فیزیکی و تنظیمات، از نوع چرخشی زومدارPTZ (تا ارتفاع6متر) دستگاه 2.962.000
8 اضافه قیمت بابت نصب فیزیکی و تنظیمات دوربین از نوع چرخشی زومدار Speed Dome دستگاه 10.357.000
9 اضافه قیمت بابت اعمال تنظیمات تخصصی نرم افزاری دوربین (تحت شبکه و غیره.. ) دستگاه 1.483.000
10 نصب کاور و پایه استاندارد دوربین (Housing + Bracket) عدد 8.872.000
11 نصب هرگونه دستک تا اندازه یک و نیم متری برای نصب دوربین مداربسته عدد 4.139.000
12 جمع آوری تجهیزات دستگاه 50% هزینه نصب
13 نصب فیزیکی دستگاه ضبط و مدیریت دوربین به همراه هارد داخلی دستگاه 8.872.000
14 تنظیم نرم افزاری دستگاه ضبط و مدیریت دوربین -بابت هر کانال فعال کانال 1.773.000
15 انجام تنظیمات پیشرفته پردازش تصویر
(شامل نرم افزارهای شمارش، تشخیص چهره، حفاظ مجازی، پلاک خوان، تشخیص حرکت و جابجایی، تشخیص فقدان یا افزونه و غیره…
نفر/ساعت کارشناس شبکه درجه1
16 ****نصب و راه اندازی دستگاه ذخیره سازی خارجی و انجام تنظیمات لازم دستگاه 14.195.000
17 نصب و تنظیم نسخه کارخواه نرم افزار نظارت و مدیریت تصویر نسخه 8.872.000
18 انجام تنظیمات انتقال تصویر سری توافقی
19 طراحی سامانه دوربین مداربسته (شامل تهیه نقشه جاگذاری دوربین ها، مسیرهای ارتباطی، لیست تجهیزات و خدمات و راهکارهای مدیریت نظارت تصویری) نفر/ ساعت کارشناس شبکه درجه 1
20 آموزش کاربری و مدیریت سامانه   توافقی
21 نصب و راه اندازی پروژکتوردید در شب(IR)، خارج از ساختمان و تا ارتفاع6متر عدد 5.918.000
22 نصب و راه اندازی ملزومات دوربین شامل میکروفون اسپیکر، حافظه داخلی، ورودی و خروجیهای متعدد آلارم و… عدد 4.735.000

همچنین شما می توانید جهت مشاهده قیمت های سایر موارد از جمله هزینه کابل کشی، داکت کشی، لوله کشی و … بر روی لینک زیر کلیک کرده و آن را دانلود نمایید.

توضیحات جدول :

علامت (*) نصب دوربین مداربسته به صورت فیزیکی شامل قیمت پایه استاندارد دوربین به همراه خود آن است.

علامت (**) راه اندازی و تنظیمات نرم افزاری هر دوربین شامل انجام تنظیمات لنز و زاویه همچنین فوکوس و سایر تنظیمات نرم افزاری است. هزینه راه اندازی دوربین های خاص ارتفاع، یا انجام تنظیمات IP تحت عنوان اضافه بها به این قیمت (قیمت پایه) اضافه میشود.

علامت (***) هزینه تامین یا اجاره تجهیزات کار در ارتفاع (بالاتر از 6 متر) و مکان های خاص و همچنین نصب تجهیزات با شرایط ویژه مانند دوربین با قاب ضد انفجار و محیطهای سخت شامل تعرفه فوق نبوده و به صورت توافقی تعیین میشود.

علامت (****) نصب و راه اندازی سامانه ذخیره ساز خارجی شامل انجام کلیه تنظیمات لازم برای همخوانی با دستگاه ضبط و مدیریت تصاویر دوربین است.

تبصره: اگر برای نصب دوربین مداربسته هرگونه امور خدماتی اضافه در حوزه حفاظت فیزیکی، در جدول فوق ذکر نشده باشد، به صورت توافقی بین پیمانکار و کارفرما صورت میگیرد.

سخن آخر؛

امیدواریم مطالبی که در رابطه با نصب دوربین مداربسته خدمتتان ارائه شد تاثیر مثبتی برایتان ایجاد کرده باشد. علاوه بر این مواردی که در رابطه با نصب دوربین مداربسته گفته شد این شرکت آمادگی کامل برای ارائه به روز ترین تجهیزات به همکاران و شرکت های مجری را دارد، لذا تسهیلاتی شامل شرایط پرداخت مناسب و حاشیه سود متناسب برای این شرکت ها فراهم نموده است و راه کارهای متنوعی را برای ارائه بهترین محصولات با کمترین قیمت به مشتریان و مصرف کنندگان این عزیزان فراهم نموده است.