لیست قیمت    |    اخذ نمایندگی    |    استخدام     |   ثبت نام در کلاس آموزشی

021-54941

info@rdsiran.com

معرفی برند RDS

مقدمه ای بر شرکت RDS

شرکت RDS در سال 2006 در شنزن چین افتتاح گردید و پس از 10 سال یعنی تا ابتدای سال 2015 دارای 510 نفر کارمند بود و در حال حاضر با بیش از 1000 نفر پرسنل به کار خود ادامه می دهد. مساحت کارخانه ی RDS بیش از 15000 مترمربع می باشد و با تولید ماهانه 250000 دستگاه دوربین یکی از فعالترین شرکت های حوزه ی نظارت تصویری می باشد. شایان ذکر است نام RDS اختصار از سه کلمه ی Reliable و Dedicated و Superior به معنای قابلیت اعتماد، تخصصی و برتر می باشد که این سه کلمه خط و مشی محصولات این شرکت می باشد .

مروری بر تاریخچه ی شرکت RDS :

2006: در دسامبر این سال، کمپانی RDS تاسیس شد و وارد دنیای نظارت تصویری شد.
2007: شرکت RDS در ژانویه ی  سال 2007 موفق به کسب گواهینامه iso 9000 شد و از اولین محصولات خود در نمایشگاه شنزن چین پرده برداری کرد.
2008: در اکتبر این سال شرکت برنده ی جایزه ی 100 شرکت برتر حفاظتی چین شد.
2011: در آپریل این سال کمپانی RDS مجهز به 20 خط تولید اتوماتیک و مدرن SMT گشت.
2012: در سپتامبر این سال شرکت برنده ی جایزه ی 50 برند برتر حفاظتی چین شد که گواهی محکم بر سرعت بالای پیشرفت این کمپانی بود.
2013: این سال برای شرکت RDS سرشار از تحولات و موفقیت های چشمگیر بود، افزایش شرکت به 15000 متر مربع، فروش 50 میلیون دلاری و کسب گواهی ملی شرکت با تکنولوژی برتر از جمله وقایع این سال بود.
2014: در این سال شرکت دوربین های 1080 p در بستر آنالوگ را تولید نمود.
2015: عضویت در اتحادیه تولیدکنندگان دوربین مداربسته HD ، همکاری با برند استریمکس و تبدیل شدن به شرکت ارائه دهنده کلیه ی راهکار ها و همچنین تولید NVR های 2K از جمله دستاورد های سال 2015 برای شرکت RDS می باشد.

لوگوی 6 rds

تولید از نگاه شرکت RDS :

شرکت RDS در زمینه ی تولید دوربین های مداربسته یکی از کمپانی های برتر  در سطح جهان می باشد  و موفقیت  خود را مدیون رویکرد ها و بینش خود به  تولید می باشد. نگاه شرکت RDS به تولید عبارت است از مواردی همچون :
♦ زنجیره ی تامین
♦ خودکفایی در تولید
♦ تولید قدرتمند
♦ کنترل کیفیت
♦ قابلیت اطمینان
♦ بهره گیری از متد SMT
♦ بهره گیری از کارگاه های تولید عاری از هرگونه گرد و غبار
♦ رضایتمندی مشتریان

 

pic1

خودکفایی در RDS :

کمپانی-rds

شرکت RDS همواره در تلاش بوده تا به خودکفایی کامل در زمینه ی تولید برسد و در این راه سرمایه گذاری های عظیمی انجام داده است.

 

تصاویری که ملاحظه می فرمایید قسمت هایی از کمپانی بزرگ RDS می باشد.

نمایی از خط تولید SMT کمپانی بزرگ RDS :

خطوط  تولید الکترونیکی از  حساسیت  بسیار بالایی برخوردار هستند . شرکت RDS داری بیش از 30 خط تولید برد های الکترونیکی می باشد که می تواند ماهانه بیش از 400000 برد را تولید نماید.

همچنین نرخ بازدهی در اولین تست محصولات تولید شده بالای 99 درصد می باشد که گواه محکمی بر سطح کیفی بالای تولیدات این شرکت دارد.

شایان ذکر است اتاق های تولید شرکت RDS عاری  از هرگونه  گرد و غبار می باشد  و تست محصولات تولید شده به صورت اتوماتیک و لیزری انجام می شود. شرکت RDS برای چاپ مجهز به ماشین های چاپ خودکار حرفه ای می باشد.

pic3

کارگاه های مونتاژ بدون گرد و غبار :

مونتاژ rds

همانطور که گفته شد برای تولیدات محصولات با کیفیت و بالابردن قابلیت اطمینان کارگاه های مونتاژ میبایست عاری از هرگونه گرد و غباری باشد.

شرکت RDS  با  بهره گیری  از بیش از  200 متر مربع اتاق بدون گرد و غبار جهت اطمینان  از پاکیزگی  و بالا بردن  سطوح کیفی این اصل را  همواره  رعایت نموده است.

تست های پس از تولید شرکت RDS :

رضایتمندی مشتریان یکی از اصل های انکار ناپذیر حوزه ی تولید می باشد و یکی از راهکار های این اصل تست های پس از تولید می باشد.

شرکت RDS پس از تولید دوربین مداربسته آن را در 6 مرحله تست می نماید که تصاویر آن را ملاحظه می فرمایید.

خط تولید rds

RDS چه محصولاتی تولید می کند:

کمپانی RDS در سه فاز تولیدات خود را انجام می دهد:
1- دوربین های مداربسته
الف) دوربین های تحت شبکه
ب) دوربین های دیجیتال در بستر آنالوگ ( 4in1 )
2- استندالون ها
الف) دستگاه های تحت شبکه (NVR)
ب ) دستگاه های هیبریدی چند منظوره (AVR)
ج) دستگاه های هیبریدی همه کاره (XVR)
3- بسترهای بصری و نرم افزاری
الف) نرم افزار موبایل
ب) نرم افزار مدیریت تصاویر
ج) سرور های انتقال تصویر

گواهی نامه ها و تقدیرنامه ها :

شرکت بزرگ RDS با تکیه بر عملکرد چشمگیر خود در حوزه ی نظارت تصویر موفق به اخذ گواهینامه ها و تقدیر نامه های متعدد و معتبر شده که برخی از آنها را می توانید مشاهده فرمایید.

گواهی نامه های rds
افتخارات rds

تولید برای سایر شرکت ها :

pic9

محصولات شرکت RDS از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و این مهم باعث شده تا این شرکت برای سازمان های نام آشنایی همچون Honeywell، دوربین های مداربسته و سایر محصولات را به صورت OEM تولید نماید.