لیست قیمت    |    اخذ نمایندگی    |    استخدام     |   ثبت نام در کلاس آموزشی

021-54941

info@rdsiran.com

پروژه های موفق انجام شده

رزومه

استریمکس با بیش از صدها پروژه ی موفق در سراسر دنیا به یکی از قوی ترین شرکت های حوزه نظارت تصویری تبدیل شده است . محصولات این شرکت در بیش از 1000000میلیون دستگاه در بازار های بین المللی نصب و راه اندازی شده است. که در ذیل بخشی از پروژه های انجام گرفته توسط این کمپانی را مشاهده خواهید کرد.

پروژه تاکس چین :

کل سیستم توزیع تاکسی کمپانیBYD شامل 2/550 می باشد.

فعال سازی نمایشگر E6 استریمکس با دوربین های لنز دوگانه در مدل E6 تاکسی   BYD

مدل E6 نوعی وسیله نقلیه است که بسیار پرقدرت می باشد

کل سیستم توزیع تاکسی HEFEI شامل 9/300 می باشد

اتوبوس مدرسه ای ایالات متحده :

کل سیستم توزیع تاکسی شامل +50/000 می باشد

در سال 2004، Streamax اولین نسل MDVR V6 را برای اتوبوس مدرسه ای زرد آمریکا منتشر کرد. تا کنون، بیش از 50،000 سیستم را در اتوبوس های مدرسه ای ایالات متحده نصب کرده است و موقعیت جایگزین آن را در بازار امنیت ایالات متحده تاسیس کرده است.

اتوبوس / تاکسی اکوادور :

کل سیستم توزیع شامل +55/000 می باشد

این بزرگترین پروژه نظارت بر تلفن همراه است که توسط دولت در اکوادور سرمایه گذاری شده و راه حل کلی برای امنیت عمومی اکوادور، مدیریت اضطراری، نظارت بر ترافیک و کمک های پزشکی است. تا کنون Streamax توانسته 55000 مجموعه راه حل MDVR ،برای تاکسی های اکوادور و اتوبوس ها در اکوادور ارائه دهد که به طور قاطعانه توسط مردم اکوادور و دولت تایید شده است.

اتوبوس شهری سنگاپور :

گسترش کل سیستم شامل +1/000 می باشد

 MDVR S28 هیبرید در این پروژه مورد استفاده قرار گرفته است. S28 توسط Streamax توسعه یافته، می تواند راه حل را با دوربین های 14 اینچی آنالوگ و 720P IP با کیفیت بالای 2pcs ارائه دهد. هارد دیسک قابل جابجایی با ظرفیت 2TB می تواند یک فایل ضبط طولانی و پشتیبان گیری ضبط آسان را ارائه دهد.

اتوبوس بازی های المپیک پکن چینی :

کل توزیع سیستم شامل +8/000 می باشد

در سال 2008، Streamax افتخار دارد که تنها تأمین کننده برای نظارت تلفن همراه برای بازی های المپیک باشد. این راه حل، نظارت با فناوری چند رسانه ای را برای ایمن کردن رانندگان و مسافران از هر گوشه ای از جهان میسر کرد و باعث فعال سازی تماشای برنامه تلوزیونی بازی های المپیک در اتوبوس برای مسافران گردید.

ماشین پلیس ایالات متحده :

کل توزیع سیستم شامل +5/000

اتوبوس عمومی هلند :

کل سیستم توزیع شامل +2/500

اتوبوس ولوو سوئد :

کل سیستم توزیع شامل +1/000