لیست قیمت    |    اخذ نمایندگی    |    استخدام     |   ثبت نام در کلاس آموزشی

021-54941

info@rdsiran.com

راهکار سیستم نظارت اتوبوس مدرسه

راهکار سیستم نظارت خودرویی اتوبوس مدرسه

اگر پدر یا مادر فرزندی باشید قطعا همیشه نگران فرزندتان هستید و این نگرانی زمانی که فرزندتان در مسیر خانه تا مدرسه باشدبیشتر هم خواهد شد. راه کار سیستم نظارت اتوبوس مدرسه می تواند این قابلیت را در اختیار والدین قرار دهد که از راه دور از طریق موبایل یا کامپیوتر و یاتبلت، ناظر وقایع داخل اتوبوس باشند. همچنین این سامانه می تواند تحت کنترل پلیس و یا مدرسه نیز باشد تا همواره اتوبوس مدرسه در امنیت باشد.

ویژگی های ردیابی خودرو :

مدیریت ورود/ خروج دانش آموزان : هنگام ورود و خروج به اتوبوس، زمانی که دانش آموزان کارت می کشند. و والدین آخرین اطلاعات فرزندان خود را از طریق پیام یا ایمیل دریافت خواهند کرد.

عملکرد یادآوری : این هشدار بعد از خاموش شدن اتوبوس و بستن سوئیچ فعال می شود. راننده باید آلارم را از درب عقب اتوبوس خاموش نماید. این کار برای تمرین یادآوری به راننده است تا بهتر یاد بگیرد و مرورکند که هیچ دانش آموزی بعد از خاموش کردن اتوبوس باقی نمانده باشد و مطمئن شود همه دانش آموزان از اتوبوس خارج شده باشند.

سیستم شمارش مسافر : با ادغام کردن دستگاه شمارش مسافر چک کردن تعدادکل دانش آموزان بسیار کوتاه خواهد بود. با این  کار می توان تعداد دانش آموزانی که از اتوبوس خارج می شوند را شمارش کرد. با مقایسه این تعداد، دانش آموزانی که در اتوبوس باقی مانده اند، به آسانی و به سرعت مشخص خواهند شد.

نظارت تصویری MDVR : والدین می توانند در هر زمان هر اتفاقی که در اتوبوس می افتد را ببینند.

نظارت بر ایمنی دانش آموزان :

سیستم نظارت Streamax به ویژه برای بخش آموزش برای نظارت بر خدمات حمل و نقل دانش آموزان طراحی شده است. ازهنگامی که دانش آموز سوار اتوبوس می شود، مسئولیت دانش آموز با مدرسه است سیستم Streamax اتوبوس مدرسه می تواند به شما راه حل هایی بدهد که به شما در ردیابی اتوبوس و همچنین دانش آموزان خود در فاصله زمانی کوتاه کمک کند. شما می توانید در هر زمانی هر اتفاقی که در اتوبوس مدرسه می افتد را بررسی کنید و همچنین اطمینان حاصل کنید که هیچ دانش آموزی در داخل اتوبوس باقی نمانده باشد.